Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Dienstag, 8. März 2011

Fasend!!! Karnawal!!!

Ich habe mir von der "Arbeit" eine Auszeit genomen... Die "Fünfte Jahreszeit" habe ich als "braves Mädchen" erlebt: mein Bild sagt alles, oder nicht? Der Fasend ist jetzt vorbei, und ich möchte wieder mehr Zeit beim häkeln verbringen. In 1 1/2 Monat hatt meine Tochter die Erste Heilige Kommunion. Ich habe noch viel zu tun!
Zrobilam siobie "przerwe w pracy". W naszej wiosce od tlustego czwartku, az do dzisiaj swietowalismy Karnawal. Przebrana bylam za "grzeczna dziewczynke"- zdjecie mówi samo za siebie... Za 1 1/2 miesiaca ma moja córcia Pierwsza Komunie, wiec czas zabrac sie do pracy! Mam kilka pomyslów na wianek i swiece!

Keine Kommentare: