Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Sonntag, 3. Juli 2011

Soutache , Brosche / Sutasz, broszka

Ich habe bei einen Shop ein Muster gesehen, der mir sehr gefallen hat   http://www.etsy.com/shop/AnnKaHandmade/policy  und wollte unbedingt etwas mit den Muster anfangen. Es ist eine Brosche endstanden.  In der Mitte - Tiegerauge. Mit der Technik wird es immer besser... Die Brosche hat einen Durchmesser von 7cm.
Zobaczylam w jednym sklepie internetowym  wzór, który bardzo utkwil mi w pamieci.  http://www.etsy.com/shop/AnnKaHandmade/policy i koniecznie chcialam cos z tym wzorem zrobic. Wyszla broszka o srednicy 7cm.  W srodku kamien - "Oko Tygrysa". Coraz lepiej mi idzie z sutaszem...

6 Kommentare:

ystin hat gesagt…

super Ci wyszła- a ja dla odmiany obszyłam jeden kamyczek koralikami- oj, słabiutko, słabiutko mi to szło, niedługo go pokażę u siebie, choc przy twoich koralikowych dziełach będzie to ubogi krewny!

Uschi hat gesagt…

Wow, das ist sehr sehr schön !
LG Uschi

steufel hat gesagt…

Die ist beeindruckend. Wunderschönes Muster, wunderschöne Brosche!

Aurus Jadwiga Betley hat gesagt…

Sutasz piękny, ale koralikowe sznury czyli Lariat (jak się dowiedziałam z blogu Nami :o)) jest rewelacyjny!!!! az mam ochotę poprosić Cię o wykonanie takiego, a moze mała wymiana ?
pozdrawiam serdecznie -Aurus

Paillette hat gesagt…

Cudowna broszka :) jakieś marne próby z sutaszem też mam; 50 kolorów sznurka ale kamyczków jeszcze brak; bardzo mi się podoba ta technika i na pewno będę się nią "bawić".
pozdrawiam :)

Inga Linder hat gesagt…

Piękna wyszła! Bardzo mi się podoba ten wzór :)