Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Donnerstag, 29. März 2012

Blumen und Ringe / Kwiaty i kóleczka


Ich bin ein sehr ungeduldiger Mensch... ich fange  mehrere Dinge auf einmal, aber  irgendwie kann ich nicht eins zu Ende bringen ...  Bevor ich Euch meine neue Halskette für die Braut zeige, möchte ich Euch  die nächste Kette aus Ringen zeigen. . Na ja, irgendwie kann ich mich auch nicht von den kleinen   Blumen "trennen"... 
 ...jestem bardzo niecierpliwym czlowiekiem - zabieram sie za kilka rzeczy naraz, niestety wielu jakos nie moge skonczyc... Zanim jednak zaprezentuje Wam mój naszyjnik dla "Panny Mlodej", pokaze wam nastepne kólka i kóleczka. No i jakos od kwiatuszków odkleic sie nie moge...

10 Kommentare:

Cristina hat gesagt…

Qué bonito!!!!!

Gardyperle hat gesagt…

Wirklich sehr,sehr schön deine Kette und soviel Arbeit!
Mir geht es auch so,ich fange immer wieder etwas neues an,bevor ich das Vorige beendet habe!

Susan hat gesagt…

I visit your blog first time. You make beautiful jewelry. This red is fantastic. Congratulations!
Greetings
Susan

kati777 hat gesagt…

Piękny naszyjnik podziwiam Pani cierpliwość i precyzję z jaką wykonane są te prace!!!!Rewelacja;)))

Kamoni hat gesagt…

Piękne,uwielbiam oglądać twoje prace:)

Marion hat gesagt…

Hallo Joanna,
Das ist eine wunderschöne Kette in einer fantastischen Farbe!!!
Liebe Grüße
Marion

CzaryMaryDori hat gesagt…

Takie śliczne, że brak mi słów....

Unknown hat gesagt…

Impresionantes trabajos!!!!! yo creía que tenía a todas las artistas del soutache fichadas pero contigo he metido la pata hasta el fondo. Olé!olé!olé!

Bisaneta hat gesagt…

Haces unos trabajos preciosos!!!!
Felicidades!!!

April hat gesagt…

Gratuluję wywiadu w Beads Perles - dzięki temu tu trafiłam;)
Jestem pod wrażeniem urody prezentowanych prac oraz różnorodności i perfekcji w stosowanych technikach;)
Pozdrawiam;)