Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Freitag, 24. August 2012

Love Gothic girl

... ich fühle die ersten Anzeichen von "Sucht" ... Die fädlerei macht mir richtig Spass, aber meinen Farben bleibe ich treu.... Um das Muster deutlicher  zu erkennen, bitte  schliessen Sie etwas die Augen  ...
 ...czuje pierwsze oznaki "uzaleznienia"... Bardzo wciagnelo mnie to plecienie, jednak pozostaje wierna moim kolorom. Aby dostrzec wyrazniej wzór, prosze lekko zmrózyc oczy...

9 Kommentare:

Carl hat gesagt…

Beautiful texture and very elegant!

Uschi hat gesagt…

Wow, total edel !

Kamoni hat gesagt…

Piękny :)

April hat gesagt…

Piękny komplet, kolia mnie zachwyciła! Jeśli o mnie chodzi - bardzo proszę - kontynuuj uzależnienie;)

Über Silke hat gesagt…

Liebe Joanna, das Set ist Dir mal wieder wunderbar gelungen!
LG SIlke

Susan hat gesagt…

Beautyful and very elegant set!
Greetings
Susan

Arkadia hat gesagt…

Piękny,elegancki komplet!!! A po zmróżeniu oczu widzę romantyczne serca;)

Marsha Wiest-Hines hat gesagt…

Ausgezeichnet! Very elegant and sophisticated colorways.

Eileen hat gesagt…

Beautiful - just wonderful!!