Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Sonntag, 5. Juni 2011

Soutache / Sutasz


Ich könnte nicht widerstehen, und müsste einfach ausprobieren!!! Mein erstes soutache!!! Ich weiss jetzt schon, das ich süchtig geworden bin!!! I der mitte Lava-Perle, auf der seite - silber gebürstete Kugeln.
Nie moglam sie opanowac i musialam spróbowac swoich sil!!! Mój pierwszy sutasz. Strasznie mnie ta praca wciagnela, bede próbowac dalej. W srodku perla Lawy, po bokach strebrne, matowe kulki.

4 Kommentare:

bieta hat gesagt…

Aż się nie chce wierzyć,że to pierwsza praca w tej technice,tak dokładnie i misternie wykonana.Piękna!!!

ystin hat gesagt…

Pięknie! i nadal ma Twój "charakter".Pozdrawiam!

Uschi hat gesagt…

Wow wie toll!!!!
Kannst das Teil ja bei uns zeigen. Lach
LG Uschi

grahasil hat gesagt…

Świetny sutasz.