Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Samstag, 22. Oktober 2011

Endlich Fertig! Soutache ohne Plan... / Nareszcie skonczony! Sutasz bez planu...

Ich habe es endlich fertig gemacht, und von Tag zu Tag gefällt es mir immer mehr!  Bin solche Farben gar nicht gewöhnt...
 W koncu udalo mi sie skonczyc mój "sutasz bez planu"! I musze powiedziec, ze z dnia na dzien coraz bardziej mi sie podoba! Nie jestem przyzwyczajona do takich kolorów...

10 Kommentare:

Kritti hat gesagt…

Traumhaft, märchenschön!!!! Super!

Uschi hat gesagt…

Wow wie toll !!
Magst du das nicht mal im Forum teigen ?
LG Uschi

EWA gyöngyös világa! / EWA's World of Beads! hat gesagt…

Die ist bombastisch schön!

ystin hat gesagt…

piękny ten naszyknik! kolory extra, i ta asymetria...super!

Gardyperle hat gesagt…

Das ist ein ganz fantastisches Kunstwerk-wunderbare Farben!

boniusia hat gesagt…

naszyjnik wyszedł Ci super... ;)

Anonym hat gesagt…

bin sprachlos..... klasse!!!

Girasole hat gesagt…

Das ist eine traumhaft schöne Kette. Einfach wunderbar.
LG Petra

pistiss hat gesagt…

Świetnie wygląda to połączenie z koralikami. Też o nim kiedyś myślałam, ale chyba plecionki to nie dla mnie. Zrezygnowałam po "próbie" szydełkowania węża, ale widząc efekty chyba do tego planu kiedyś powrócę :)
Pozdrawiam!

grahasil hat gesagt…

Ależ to piękne !!!