Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 22. Juli 2013

"Die Sucht" hat einen Namen.../ "Uzaleznienie" ma imie...

...Kaffeekapseln... Ich bin total süchtig geworden, aber es ist meistens so, wenn ich was neues entdecke...
Kapsle po kawie... Mam ogromne objawy nalogu, ale tak zawsze sie u mnie dzieje, jak trafie na cos nowego w rekodziele...
Besonders Ringe  machen mir spaß...
Szczególnie robienie pierscionków sprawia mi ogromna frajde...
...Ketten in verschiedensten Farben...
...Naszyjniki w róznych kolorach...
...die Murmeln werden auch passend angemalt...
...szklane kamienia barwie w odpowiednie kolory ...
...und die Farbenvielfalt von den Kapseln ermutigt zum weiter machen.
...a i ogromna rozmaitosc kolorów kapsli zacheca do tworzenia nowych dziel.





Kommentar veröffentlichen