Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 29. Juli 2013

Freitag nacht über Zell... / W piatek w nocy ponad Zell...

 
 
 
...das nächste Mal beim fotografieren muss ich ein besseres Plätzchen  suchen...
...nastepnym razem poszukam lepszego miejsca do fotografowania...

3 Kommentare:

Ewelina hat gesagt…

Wooow...ja się strasznie boję takich błyskawic, ale zadziwiają mnie zawsze, super ujęcia, dachu nie zauważam ;) Pozdrawiam!

Ewelina hat gesagt…

Cześć Joasiu! Widzę że dawno Cię już tutaj nie było, mam nadzieję że wszystko ok i tyko nadmiar wszystkiego, bądź brak nowych prac powoduje Twoją ciszę. Pozdrawiam!

Anonym hat gesagt…

Wow, thiѕ post iss fastidious, my yоungeг sister is analyzing these kinds of things, so I am goіng to inform hеr.


my site - Ovarian cyst