Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Dienstag, 17. Juni 2014

Mein kleiner Oktopus / Moja mala osmiornica.

 
Das ist die Nr. 2... Helle Naturtöne...
 
 
To jest Nr.  2. Jasne brazy...
 
 
 
 
 
 


 
 

3 Kommentare:

OxiGra hat gesagt…

Zaglądam, oglądam, podglądam już od dawna i nieustannie podziwiam. Czym bardziej podoba mi się jakaś Twoja praca - tym mniej znajduję słów by to wyrazić. Ubolewam że nie ma przycisku "lubię to" lub "bardzo to lubię" :) Pozdrawiam serdecznie.

Carl hat gesagt…

Ein wunderschoen und edles Design! Sehr elegant!
Liebe Gruesse sendet Dir
Carl

Mylee hat gesagt…

Hallo,
der Anhänger ist traumhaft schön.
LG Mylee