Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 17. Juni 2013

Grüne Raupe / Zielona gasienica.

Endlich Sommer!!! Endlich schönes Wetter, saftiges grün und... schon bald krabbeln überall  kleine Raupen ...
 
 
 

Nareszcie lato!!! Doczekalismy sie pieknej pogody, soczystej zieleni ...i juz niedlugo bedzie mozna spotkac przerózne gasienice...
Die Kette ist fast bis zum Bauchnabel lang, und der Soutache Element ist  gar nicht zierlich ...
Naszyjnik jest dlugi, siega prawie do pepka, a i element sutaszu nie jest drobny...
...aber um das geht doch!!! Wir möchten doch auffallen!!!
...ale przeciez o to chodzi!!! Chcemy na siebie zwrócic uwage!!!

5 Kommentare:

Carl hat gesagt…

Hallo liebe Joanna,
Diese Kette mit Soutache Anhaenger sieht super aus! Tolle Farbkombination und makellose Ausfuehrung! Gefaellt mir sehr gut. :o)
Ganz liebe Gruesse
Carl

ystin hat gesagt…

Piekny wisior Joasiu! kolory iście letnie!

La Perla Benatta hat gesagt…

Wunderschön, sieht "Königlich" aus!
Mein Kompliment.

Ewelina hat gesagt…

Cześć Asiu! Och jakie cudo stworzyłaś! Jest przepiękny! Ja ostatnio stworzyłam mój pierwszy sutasz :), także niebawem go gdzieś tam podrzucę, ale jeszcze długa droga przede mną, żeby zrobić coś podobnego:). Pozdrowionka!

Perl - Eni hat gesagt…

Ganz schön und fantastisch!!!!