Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Samstag, 1. Juni 2013

Neue Wege... Teil 2. / Nowe horyzonty... Czesc 2


 
... es macht richtig spaß!!!
...bardzo mnie wciagnelo!!!

3 Kommentare:

Carl hat gesagt…

WOW! Sehen die Colliers toll aus! Du hast mir richtig Lust darauf gemacht es auch einmal zu versuchen!
Liebe Gruesse
Carl

kati777 hat gesagt…

lekkie i zwiewne,delikates ;))))

Ewelina hat gesagt…

Obydwa cudne, ale ten zielony od razu mnie zauroczył, może dlatego że to bardziej mój kolor. Pozdrawiam gorąco!