Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Montag, 24. Juni 2013

Ungeduldig.../ Niecierpliwa...

...ich fange etwas an, und kann nicht zu ende bringen...

...zaczynam cos robic i nie moge skonczyc...

...oder fehlen mir Rocailles... und Firma Knorr hat Probleme...
...albo brakuje mi koralików... Firma Knorr ma problemy...

Zeit für ein Spaziergang mit Töchterchen!!!
Czas na spacer z córeczka!!!


3 Kommentare:

La Perla Benatta hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Carl hat gesagt…

Liebe Joanna,
das Problem kenne ich auch. Wenn ein angefangenes Schmuckstueck bei mir laenger als 2 Monate herumliegt, dann trenne ich das Stueck auf und nehme die Perlen zur Wiederverwertung. :o)
Ganz liebe Gruesse
Carl

P.S.: Ich kann mich da nur Natalie anschliessen - das schwarze Collier solltest du wirklich versuchen fertigzustellen - einfach toll!

Ewelina hat gesagt…

Asia...cuda...nie wiem co tam nieskończone...a może to już skończone, ale boskie, chciałabym zobaczyć więcej zdjęć i ujęć żeby się napatrzyć! Oby koraliki szybciutko doszły...nic się nie martw...ja mam sporo prac, które czekają na ich dokończenie i obiecałam sobie że przed wakacjami je zrobię, więc czas mi się drastycznie kurczy, a pomysłów w głowie tysiące...a ręce tylko dwie ;). Śliczna córeczka!Buziaki!