Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Dienstag, 7. Januar 2014

Eine Filz Eidechse / Filzowa jaszczurka.

Es ist wieder so weit... bin schon wieder nach etwas süchtig geworden... Ich habe die Feiertage genutzt um das Filzen  etwas besser zu lernen...
Ponownie wpadlam w "nalóg"... Wykorzystalam dni swiateczne by podszkolic sie w filcowaniu...
Da ich noch nicht viel Erfahrung habe, wusste ich nicht, was für ein Muster ich machen soll? Zugegeben, das ich das Karomuster ein wenig Planlos gemacht habe, aber von Resultat bin ich echt überrascht! Der Schal ist 160cm lang.
Poniewaz nie mam zbyt wielkiego doswiadczenia w filcowaniu, zastanawialam sie, jaki wzór mam ulozyc na szaliku? Przyznam szczerze, ze wzór byl ulozony zupelnie bezplanowo, ale z efektu jestem calkiem zadowolona. Szalik ma dlugosc 160cm.
Zum Set gehören natürlich auch Pulswärmer.
Do kompletu naleza oczywiscie ocieplacze na nadgarstki.



4 Kommentare:

Gardyperle hat gesagt…

DEIN FILZSET IST TRAUMHAFT SCHÖN!!!
Ich würde es sofort tragen!

Peikkonen hat gesagt…

Simply gorgeous!

Carl hat gesagt…

Liebe Joanna,
Ganz toll geworden, dein Filz-Set!
Liebe Gruesse
Carl

Aro hat gesagt…

Jest przepiękny :) coś wspaniałego :)