Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Donnerstag, 16. Januar 2014

Pulswärmer / Ocieplacze na nadgarstki.

Leider ist es sehr selten, das ich für meine Großprojekte genügend Zeit und Platz habe (leider kann man das Filzen nicht einfach unterbrechen) Ich freue  mich, wenn es auch am Kleinteilen Spaß  haben kann.
Z wystarczajaca iloscia miejsca i czasu wolnego (filzowania nie mozne niestety ot tak sobie przerwac) mam male problemy. Ciesze sie jednak, jesli uda mi sie zrobic drobnostki.
Eine Dame hat mich gebeten für sie ein Paar Stulpen zu machen. Sie hat so schmale Hände, das sie bei Kinderabteilung schauen muss. Leider sind dann die Muster dementsprechend Kindisch...
Jedna pani poprosila mnie o zrobienie ocieplaczy na nadgarski. Ona ma tak drobne i waskie dlonie, ze rekawiczki musi szukac w dziale dzieciecym. Wzory sa wtedy niestety równiez dzieciece...

2 Kommentare:

boniusia hat gesagt…

chceeee takieeeee

Carl hat gesagt…

Liebe Joanna,
deine Pulswaermer sind ganz toll - sehr "chic"! :o)
LG Carl