Od wielu lat interesuje mnie wszystko, co zwiazane jest z pracami recznymi. Od mniej wiecej wrzesnia 2009 roku zajmuja perly w moim "sercu" bardzo duzo miejsca. Mam nadzieje, ze zainteresuje Cie moimi pracami.

joanna707@msn.com


Um noch mehr Bilder zu sehen bitte nach ganz unten "fahren".
Aby zobaczyc wiecej zdjec, prosze "zjechac" na sam dól.

designbyjoanna

designbyjoanna
meine Perlen Welt ____ Mój swiat perelek

Freitag, 10. Januar 2014

Stahlgraue Schönheit / Stalowo-szara pieknosc.

Eins muss ich Euch sagen... das Filzen... es macht richtig Spaß!!! Ich habe nur ein großes Problem...
Um so ein langes Schal zu machen (180cm) brauche ich ein ganzes Wohnzimmertisch  (und am besten gleich ein ganzes Wohnzimmer, das keiner unter die Füße kommt, ha, ha) für ca.5 Stunden nur für mich alleine... (zum Nassfilzen) Die Familie bleibt ein wenig auf der Strecke...
Jedno musze przyznac... filcowanie sprawia ogromna radoche!!!  Mam tylko jeden duzy Problem... Aby wykonac Taki dlugi szalik (180cm), potrzebuje caly stól w duzym pokoju  (no i najlepiej caly duzy pokój,. zeby nikt nie platal sie pod nogami ha, ha) na ok. 5 godzin filzowania na mokro. Rodzinka troche cierpi...
 Für "Wolle legen" habe ich 3std.40min. gebraucht... bin noch sehr langsam...
Do polozenia welny potrzebowalam 3godz 40min.... mam tempo jak zólwik...
Ich finde die Farben einfach sehr chic. Stahlgrau ist sehr Elegant.
Te kolory uwazam za bardzo szykowne. Stalowo-szary jest po prostu bardzo elegancki.

1 Kommentar:

April hat gesagt…

Przepiękny szal! Elegancki, stylowy, doskonały! I te ocieplacze, och, jak przydałoby mi się coś takiego:)

Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku i życzę wszystkiego najlepszego:)